هتل بزرگ تهران

برخی برای امکانات رفاهی فراوانی که ارائه می‌دهند، شهرت دارند، برخی برای خدمات رضایت‌بخشی که عرضه می‌نمایند، و برخی دیگر به دلیل موقعیت مکانی مطلوبی که دارند: هتل‌های تهران هرکدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند که نقطه قوت یکی، گاهی پاشنه آشیل دیگری در جذب گردشگر محسوب می‌شود. در این میان هتل‌های انگشت‌شماری نیز هستند که در تمامی مربع‌های مزیت‌های ذکرشده، تیک سبزرنگی زده‌اند؛ این هتل‌ها در سطحی ورای دیگر هتل‌ها فعالیت می‌کنند و مختص گردشگرانی هستند که از خرید بلیط هواپیما تهران و سفر به پایتخت ایران، انتظاری جز تجربه سفری رؤیایی در ذهن ندارند. هتل بزرگ تهران (به انگلیسی: Tehran Grand Hotel) نمونه بارزی از همین هتل‌هاست؛ اقامتگاهی بسیار لوکس و مجلل که با واحدهای اقامتی اعیانی خود، لذت چشیدن زندگی تجملاتی را برای هر گردشگری در شهر دیدنی تهران فراهم ساخته است.

امکانات رفاهی هتل بزرگ تهران

جلب رضایت حداکثری مشتریان هتل دستاورد بزرگی است که هتل بزرگ تهران از طریق بهره‌وری از کارکنانی مجرب و مسلط به آداب پذیرایی و بهره‌مندی از محدوده وسیعی از امکانات رفاهی کسب کرده است. این هتل با داشتن امکاناتی از قبیل: استخر، سونا، جکوزی، نمازخانه، کافی‌نت و کافی‌شاپ، تمامی نیازهای مهمانان خود را تأمین کرده و اقامتی آسوده را برای آن‌ها رقم زده است. پارکینگ هتل بزرگ تهران با داشتن فضایی مطمئن و ظرفیتی برابر با ۸۰ خودرو، به‌صورت رایگان در اختیار مهمانانی که با وسیله نقلیه خود به تهران سفر می‌کنند، قرار خواهد گرفت تا در طول اقامت در هتل Tehran Grand Hotel خاطر آن‌ها از امنیت خودروی‌شان آسوده گردد. سالن بدن‌سازی مجهز از دیگر امکانات کاربردی و مفیدی است که برای دوستداران فعالیت‌های ورزشی گنجانده شده است تا رفاه و آسایش این افراد نیز تأمین گردد. از امکانات رفاهی دیگر موجود در هتل بزرگ تهران می‌توان به آسانسور، محوطه استعمال دخانیات، خودپرداز، اتاق چمدان و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی اشاره کرد. ناگفته نماند که در هتل بزرگ تهران امکاناتی ویژه نظیر رمپ ورودی و مسیرهای ایمن‌سازی شده در داخل اتاق و سرویس‌های بهداشتی برای اقامت معلولان در نظر گرفته شده است تا این عزیزان نیز قادر باشند اقامتی خوش و به‌یادماندنی را در این مکان تجربه کنند.

واحدهای اقامتی هتل بزرگ تهران

با وجود ۲۸۸ باب واحد اقامتی در هتل بزرگ تهران، دیگر دغدغه عدم وجود اتاقی مناسب برای سلیقه‌هایی متفاوت وجود نخواهد داشت. طرح‌های اقامتی مختلفی نظیر سوئیت‌هایی لوکس و اتاق‌هایی یک تخته، دو تخته دبل و دو تخته توئین با تجهیزاتی از قبیل: یخچال، تلویزیون، آباژور، چای‌ساز، مبلمانی شیک، سیستم تهویه مطبوع مناسب و فن‌کوئل و چیلر در این هتل ارائه خواهد شد تا امکان انتخاب مناسب‌ترین گزینه اقامتی در تناسب با بودجه و تعداد نفرات افراد و فراخور سلیقه‌های مختلف وجود داشته باشد. چشم‌انداز بسیار زیبای واحدها از شهر دیدنی تهران و طراحی و دکور مدرن و جذاب اتاق‌ها، رضایت مسافران را به همراه داشته و لذت اقامت در این هتل را دوچندان کرده است.

موقعیت مکانی هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران در مکانی بسیار مطلوب، در ابتدای خیابان مطهری که مرکز اداری و تجاری تهران بشمار می‌رود، قرار گرفته است. این هتل با دسترسی مناسب به شمار فراوانی از اماکن عمومی تهران و مراکز خرید و سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها، تمام نقاط حیاتی تهران را در مشت خود گرفته است. بنابراین چنانچه شما برای تجارت، کار، خرید یا با تور ارزان تهران به منظور جاذبه‌گردی به پایتخت کشورمان سفر می‌کنید، هتل بزرگ گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. همچنین این هتل از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ۴۵ دقیقه و از فرودگاه مهرآباد ۲۰ دقیقه فاصله دارد. ناگفته نماند که این هتل با قرار گرفتن در کنار ایستگاه اتوبوس‌های بی‌آرتی و خطوط تاکسیرانی، سهولت دسترسی به نقاط مختلف پایتخت را با هزینه بسیار اندکی میسر کرده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل بزرگ تهران

فاصله هتل تا میدان ولیعصر: ۲٫۴ کیلومتر فاصله هتل تا میدان آرژانتین: ۲٫۵ کیلومتر فاصله هتل تا پارک دانشجو: ۴٫۵ کیلومتر فاصله هتل تا باغ خزندگان زیما: ۴٫۷ کیلومتر فاصله هتل تا موزه آبگینه و سفالینه: ۴٫۸ کیلومتر فاصله هتل تا موزه عبرت: ۵٫۶ کیلومتر