تشریفات فرودگاه امام خمینی

cip

فرودگاه بین المللی امام خمینی امروزه به اصلی ترین دروازه ورود و خروج از کشور تبدیل شده است و در این میان در صورتی که علاقمند به استفاده از تشریفات در سفر باشید می توانید از تشریفات فرودگاه امام خمینی استفاده نمایید. در این بخش بیشتر در مورد تشریفات سفر برای مسافرین و امکان خرید تشریفات CIP و خدمات ارائه شده در آن را به شما بیشتر توضیح خواهیم داد.

در واقع یکی از بهترین فرودگاه های کشور می باشد که امروزه بیشتر پروازهای خارجی کشور از این فرودگاه انجام می شود. بسیاری از مسافرین برای اینکه بتوانند مستقیما به خارج از کشور سفر داشته باشند از خدمات این فرودگاه استفاده می کنند و به این دلیل که بیشتر شرکت های هواپیمایی خارجی خدمات خود را در فرودگاه امام خمینی انجام می دهند،

با فرودگاه امام خمینی بیشتر آشنا شوید

فرودگاه بین المللی امام خمینی که در یک فاز در سال ۱۳۸۳ ساخته شد امروزه به شاهراه اصلی برای ارتباط ایران با دنیا تبدیل شده است و سالانه بیش از سه میلیون مسافر از طریق این فرودگاه به نقاط مختلف اروپا و آسیا پرواز می کنند. این فرودگاه که امکانات بسیار مناسبی دارد از جمله برای شرکت های ماهان ایر، ایران ایر و زاگرس به عنوان پایگاه پروازی به شمار می رود و بیشترین میزان حمل و نقل از این فرودگاه برای مقاصد بین المللی می باشد..

در ادامه به شما بیشتر در مورد تشریفات این فرودگاه خواهیم گفت. امروزه بسیاری از شرکت های هوایی بین المللی نیز از این فرودگاه استفاده می کنند که از مهمترین آنها می توان لوفت هانزا، قطر و امارات اشاره نمود که سالانه بسیاری از پرواز های بین المللی را از این فرودگاه انجام می دهند. در هفته بیش از ۷۰۰ پرواز از طریق فرودگاه امام خمینی به اقصی نقاط جهان انجام می شود.

تشریفات فرودگاهی امام خمینی به عنوان مبداء

در صورتی که فرودگاه امام خمینی را به عنوان مبداء حرکت خود در نظر گرفته اید و می خواهید برای پرواز به سایر نقاط دنیا از این خدمات استفاده نمایید، تشریفات فرودگاه امام خمینی می تواند به شما کمک شایانی در حمل بار، انتقال مسافران به هواپیما با خودروهای اختصاصی، وجود سوئیت های استراحت در صورت نیاز، وجود اینترنت نامحدود رایگان پیش از پرواز و غیره را داشته باشد.

در کل می توان گفت که این خدمات برای تمامی مسافرین می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد تا سفری بسیار راحت را تجربه نمایند و برای کسانی که می خواهند بدون معطل شدن در صف های طویل کارت پرواز خود را دریافت کنند گزینه ای بسیار مناسب است. از دیگر مزایای این طرح برای کسانی است که می خواهند افراد سالمند و کم توان را همراهی نمایند و یا به تنهایی به سفر بفرستند. خدمات مربوط به حمل و نقل با استفاده از بالابر در این قسمت به مسافرین نیازمند ارائه می شود و می توانند با خیال راحت با استفاده از هواپیما سفری بسیار خوب داشته باشند. در ادامه به بررسی تشریفات فرودگاه امام خمینی در هنگام ورود اشاره خواهیم نمود.

خدمات تشریفات سفر فرودگاهی امام خمینی به عنوان مقصد

خرید خدمات CIP فرودگاهی امام خمینی تنها برای کسانی که قصد سفر دارند مناسب نبوده و شما می توانید این خدمات را در صورتی که فرودگاه بین المللی امام خمینی را به عنوان مقصد انتخاب کرده اید و می خواهید انجام خدمات مربوط به چک ویزا، دریافت بار و انتقال به سالن اصلی به صورت تشریفاتی باشد و شما کمترین دغدغه ای را در این خصوص نداشته باشید می توانید از تشریفات فرودگاه امام خمینی استفاده نمایید.

این خدمات شامل انتقال با خودروی تشریفات از هواپیما تا سالن انتظار، دریافت مدارک و همچنین دریافت بار به راحتی بوده و می توانید به راحتی از این خدمات استفاده نمایید. تشریفات فرودگاهی امام خمینی به عنوان مقصد همچنین در دسترس مسافرین خارجی شما می باشد و خدماتی همچون سالن انتظار، اینترنت رایگان، خوراکی های گرم و سرد و همچنین اینترنت رایگان نامحدود وایرلس می باشد. تمامی این خدمات با بهترین کیفیت انجام داده می شود

سرویس های مختلف تشریفات فرودگاه دبی

خدمات مرحبا فرودگاه دبی چیست؟

خدمات مرحبا سرویس فرودگاه دبی را می توان یکی از بهترین خدماتی دانست که به مسافرین در فرودگاه این شهر ارائه می شود. فرقی ندارد که ملیت شما چیست و برای چه کاری به شهر دبی سفر داشته اید. شما می توانید برای اینکه در فرودگاه راحت تر بتوانید کارهای خود را انجام بدهید و از صف های طولانی و شلوغی به دور باشید می توانید خدمات مرحبا فرودگاه دبی را خریداری کرده و استفاده نمایید.

دبی امروزه به یکی از در دسترس ترین مقاصد گردشگری برای ما ایرانیان تبدیل شده است. خدمات مرحبا فرودگاه دبی را می توان یکی از بهترین سرویس هایی دانست که در بدو ورود و یا هنگام خروج به مسافرین ارائه می شود و شما می توانید از آن استفاده نمایید. در این بخش بیشتر با خدمات مرحبا که در فرودگاه دبی به شما ارائه می شود صحبت خواهیم کرد و در انتها به شما خواهیم گفت که با استفاده از چه روشی می توانید به آسانی به شهر دبی سفر کرده و از این خدمات استفاده نمایید.

اگر قصد دارید یک سفر لاکچری به دبی داشته باشید می توانید با استفاده از خدمات سرویس طلایی مرحبا، این کار را از بدو ورود به دبی انجام دهید. زمانی که خدمات سرویس طلایی مرحبا را خریداری نمایید به ازای هر نفر یک مسئول همراهی خواهید داشت و همچنین تمامی وسایل شما توسط مسئولین حمل خواهد شد. شما از گیت های مخصوص و خلوتی عبور داده می شوید و می توانید با خیال راحت تمامی کارهای مربوط به گذرنامه و ویزای امارات را انجام دهید.

برخورد مسئولین آموزش دیده مرحبا سرویس با شما همواره توام با احترام خواهد بود و شما می توانید با خیال راحت از تمامی خدماتی که توسط این سرویس به شما ارائه می شود استفاده کنید. خدمات مرحبا فرودگاه دبی به خصوص برای کسانی که مدیر عامل تجاری شرکتی هستند و یا در رده های بالای سیاسی هستند می تواند گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود. علاوه بر تمامی این خدمات به شما محل استراحت خلوت و جداگانه ای اختصاص داده می شود و شما می توانید با خیال راحت از تمامی این خدمات استفاده کنید. در ادامه به بررسی سایر طرح های خدمات مرحبا فرودگاه دبی می پردازیم و شما را با آن آشنا خواهیم نمود.

در سرویس برنزی شما تنها مجاز خواهید بود که از گیت اختصاصی ورود داشته باشید و همچنین کانتر چک این به صورت اختصاصی برای شما خواهد بود. در صورتی که علاقمند به استفاده از خدمات مرحبا فرودگاه دبی می باشید و می خواهید خانوادگی به دبی سفر داشته باشید، پیشنهاد ما به شما سرویس نقره ای می باشد.

در این سرویس شما می توانید از واحد اختصاصی بازرسی استفاده نمایید، واحد اختصاصی گذرنامه و ویزا در اختیار شما خواهد بود و همچنین کانتر چک این به صورت اختصاصی به شما تعلق خواهد داشت. دسترسی به سالن اختصاصی دارید و همچنین استفاده از ویلچر یا اتوبوس های برقی درون ترمینال ها برای شما مجاز خواهد بود که این خدمات به خصوص برای زوج های جوان و یا افراد سالخورده می تواند گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود. علاوه بر این خدمات، سرویس Elite سرویس دیگری از خدمات مرحبا فرودگاه دبی به شمار می رود که در ادامه به بررسی و تشریح آن برای شما خواهیم پرداخت.