Hotel Clarks Shiraz

از بهترین هتل های ۵ ستاره آگرا که برای همهم مهمانان این شهر گزینه ای عالی و مناسب است، هتل کلارک شیراز نام دارد. برای دیدن عکس های این هتل تنها کافیست که به لینک معرفی این هتل در سایت رزرو هتل الی گشت مراجعه کنید. همچنین تمام خصوصیات و امکانات این هتل را نیز همانجا می توانید بخوانید. اما در این این مطلب ما تنها دلایل اصلی برتر بودن این هتل را به شما می گوییم. هتل کلارک شیراز از بزرگترین هتل های آگراست. مراقب باشید که در خود هتل گم نشوید. فضای سبز هتل با طراحی منحصر به فرد، درختان گرمسیری و استخرهای آب فضایی دل انگیز را برای گذراندن عصر و شبانگاه شما فراهم آورده است.

پس حتی اگر در هنگام شب نیز نمی توانید از هتل بیرون بروید، اصلا نگران نباشید چرا که در خود هتل امکانات و خدماتی همانند پارک با نورپردازی عالی، استخر و امکان استراحت در کنار آن، کافه ها و رستوران های متعدد، کافی نت، اتاق بازی، باشگاه تناسب اندام و غیره وجود دارد.

کافه هتل با طرح ها، کاشی کاری ها و نقاشی های هندی و مینیاتورهای هندی فضایی کاملا مناسب با شهر آگرا را به وجود داره و پس از گشت و گذار در شهر می توانید در اینجا استراحت کنید. ورودی و لابی هتل نیز کفپوش های شطرنجی و نمایی داخلی از سنگ های سفید مرمر و رنگ های طلایی و سبز دارند. حسی کاملا شاهانه را به شما القا می کنند.

موقعیت خوب این هتل و دسترسی راحت آن به تاج محل اما مهم ترین دلیل برای انتخاب این هتل ۵ ستاره آگرا به شمار می رود.