هتل بین المللی شهریار تبریز

5

هتل بین المللی شهریار تبریز

e696d6605ab14ca4c6be0bbe

هتل بین‌المللی شهریار تبریز در موقعیت بسیار عالی و در قلب شهر تبریز قرارگرفته است. هتل شهریار به عنوان هتل ۵ ستاره مجموعه گسترده‌ای از امکانات رفاهی و تفریحی را به مسافران ارائه می‌دهد و اقامتی خوش و به‌یادماندنی فراهم می‌کند. هتل شهریار در سال ۱۳۸۶ ساخته‌شده و در سال ۱۳۹۶ موردبازسازی قرارگرفته است. این هتل زیبا دارای ۱۰ طبقه و ۲۰۲ اتاق است که به‌طور هم‌زمان از ۶۰۰ مهمان پذیرایی می‌کند. هتل بین‌المللی شهریار تبریز در قلب منطقه ائل گلی تبریز قرار دارد و در مدت‌زمان اندکی به فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز دسترسی خواهید داشت، بنابراین با خرید بلیط هواپیما سفرماکت و رزرو این هتل خودتان را برای سفری به‌یادماندنی آماده کنید. از جمله مکان‌های مهم در نزدیکی این هتل می‌توان به نمایشگاه بین‌المللی تبریز و پارک تاریخی ائل گلی اشاره کرد. برای دسترسی به مرکز شهر نیز می‌توانید از خودروهای شخصی یا تاکسی‌سرویس بهره‌مند شوید. همچنین ایستگاه مترو شهریار در چند قدمی هتل شهریار قرار دارد که از این طریق نیز می‌توانید به مرکز شهر و بازار تبریز دسترسی آسانی داشته باشید.

امکانات عمومی هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز با ارائه خدمت شبانه‌روزی پرسنل آموزش‌دیده از مسافران سراسر کشور و جهان استقبال می‌کنند. از امکانات عمومی ارائه‌شده در هتل شهریار می‌توان به اتاق‌های کنفرانس، فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی اشاره کرد که بسیار مدرن و جذاب بوده و در هرچه بهتر شدن اقامت مسافران تلاش می‌کنند. هتل شهریار دارای ۶ اتاق کنفرانس و سالن‌های همایش است که برای نشست‌ها، همایش‌ها، سمینارها و گردهمایی‌های اجتماعی و همچنین مجالس و ضیافت‌های شخصی کاربرد دارند. پارکینگ هتل شهریار با ظرفیت ۲۰۰ خودرو در اختیار مهمانانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی به تبریز سفر می‌کنند، بهره‌مندی از این پارکینگ در هتل شهریار رایگان است. امکانات ارائه‌شده در لابی این هتل عبارت‌اند از آسانسور، نمازخانه، فروشگاه سوغاتی، تجهیزات اداری مانند فتوکپی، فکس و پرینتر، تاکسی‌سرویس، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، خدمات خشک‌شویی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت‌وبرگشت به فرودگاه با هزینه، اتاق چمدان، آرایشگاه، خدمات باربری، خدمات رفاهی مناسب برای معلولین، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات. اتا

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز دارای ۲۰۰ اتاق و سوئیت است که همگی مجهز هستند. انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت دیپلمات دو نفره، سوئیت پرزیدنتال یک خوابه دو نفره، اتاق سه تخته، سوئيت دو خوابه چهار نفره. امکانات ارائه‌شده در واحدهای هتل شهریار عبارت‌اند از تلفن، تلویزیون، حمام اختصاصی به همراه سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان، میزتحریر، صبحانه رایگان، شبکه پخش فیلم، یخچال، مبلمان، درآور، آباژور، اینترنت وای فای در اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار با هزینه، چای‌ساز، آب‌معدنی رایگان، رخت‌آویز و کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق.

امکانات تفریحی هتل شهریار تبریز

هتل بین‌المللی شهریار تبریز دو مجموعه ورزشی جداگانه دارد که هرکدام دارای استخر و باشگاه بدن‌سازی پیشرفته هستند که استفاده از استخر برای مسافران رایگان است. همچنین در این مجموعه‌ می‌توانید از خدمات متنوعی مانند ماساژ حرفه‌ای و درمانی بهره‌مند شوید.

رستوران هتل شهریار تبریز

در این هتل زیبا دو رستوران بزرگ دایر شده است که چشم‌انداز دلنوازی به شهر دارند، همچنین چندین تالار پذیرایی برای برگزاری مراسمات در این هتل دایر شده‌اند. کافی‌شاپ هتل شهریار نیز یکی از معروف‌ترین اماکن در شهر تبریز به شمار می‌رود که انواع نوشیدنی و خوراکی، دسر و کیک را سرو می‌کنند.

فاصله هتل بین‌المللی شهریار تبریز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک باغلار باغی: ۴ کیلومتر فاصله تا پارک ائل گلی: ۵.۴ کیلومتر فاصله تا موزه قاجار: ۷.۳ کیلومتر فاصله تا مقبره الشعرا: ۷.۹ کیلومتر فاصله تا موزه آذربایجان: ۸.۶ کیلومتر فاصله تا مسجد کبود: ۸.۷ کیلومتر