هتل رامادا داون تاون دبی

4

هتل رامادا داون تاون دبی

327812531

هتل رامادا داون تاون دبی (Ramada Downtown Dubai) یک در دبی در کشور امارات است که از سالن اپرا دبی ۰.۶ و از فواره دبی ۱.۲ کیلومتر فاصله دارد .

در قلب دبی اقامت کنید
روبرو به برج خلیفه و فوّاره دبی، این هتل، سوئیت های بزرگ و لوکسی در نزدیک مجتمع تجاری دبی مال برای میهمانان در نظر گرفته است. همچنین آژانس به صورت مجّانی برای جا به جایی مسافران به پارک ساحلی جمیرا، مجتمع تجاری دبی مال و مترو آماده است.

رامادا دانتون اتاق های بزرگ وسویئیت هایی با اتاق نشیمن های جدا ارائه می دهد. همه این سوئیت ها دارای آشپزخانه کامل و حمام اختصاصی با دوش هستند.

این هتل دارای استخری است که دمای آن کنترل می شود. سایر امکانات تفریحی رامادا شامل بدمینتون، زمین اسکواش، و یک باشگاه زیبا می باشد. همچنین باشگاه کودک و مهد کودک نیز در این هتل پذیرای کودکان شماست.

رستوران Kenza در رامادا دانتون هر روز امکانات غذایی بی نظیری با تراس و بوفه صحانه، نهار و شام، با منو های متنوّع، ارائه می دهد. سرویس اتاق 24 ساعته نیز در این هتل آماده خدمت رسانی است.

رامادا دانتون کمتر از 5 دقیقه با خودرو تا مرکز بین المللی مالی دبی، کانونشن سنتر و مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد. تا ساحل جمیرا نیز 10 دقیقه زمان لازم است.

مرکز شهر دبی انتخاب ایده آل برای مسافرانی است که به خرید برند های لوکس دنیا، غذا و خرید لباس علاقه دارند.